Bu Blogda Ara

En Güzel Ninniler





BEBEĞİM

Bebeğim kocaman, onu tutamam.
Ninniler söylerim, hiç uyutamam.
Oynayıp gülüyor, bizi süzüyor.
Mamasını yemiyor, beni üzüyor.
Evcilik oynarken bana eş olur.
Hem anne hem baba hem kardeş olur.
Oynayıp gülüyor, bizi süzüyor.
Mamasını yemiyor, beni üzüyor.
NİNNİ

Çocuğum geceler yatağın
Çağırır bir ninniye vücudunu
Bu sesler gecelere
Sanki bir ninni söyler
Gece ninni gibi dinler
Uyusun da büyüsün ninni.
NİNNİLER

Ninnilerin benim olsun
Uykularım senin olsun
Akan sular ömrün olsun
Ninni yavrum, kuzum ninni
E E ESİNE

Yavrum gitti teyzesine
Teyzesi çok kibar hanım
Altın koymuş çevresine
Uyusun da büyüsün ninni,
Tıpış tıpış yürüsün ninni NİNNİ
Dandin dandin danadan
Doğmuş bebek anadan
Böyle güzel doğar mı?
Öyle çirkin anadan.
NİNNİ

Al babası al babası
Yağlığımı sar babası
Oğlun mektebe hazırla
Kitap al da sal babası NİNNİ
Minik minik kolları,
Düşmüş iki yanına,
Başı düşmüş yastığa,
Uyuyor mışıl mışıl,
E bebeğim ee ee ee
E bebeğim ee ee ee
NİNNİ

Kavak gibi boylanasın ninni
Söğüt gibi dallanasın ninni
Kazanılmış mal yiyesin ninni
Ninni benim yavrum ninni NİNNİ
Tilki duymasın ninni
Tilki duyarsa yavrum
Hem seni yer hem beni
Ninni yavrum ninni
NİNNİ

Gökyüzünde olur ülker
Ciğerciğim yanar tüter
Konya'da ki molla Hünker
O da sana himmet etsin
Allah sana bir can versin
NİNNİ

Elime aldım kelebi
Dolaştım Şam'ı Halep'i
Çorum'da yatan Elvan Çelebi
O da sana himmet etsin
Allah sana ömür versin ninni
NİNNİ

Ninni de ninni demekten
Ben kesildim yemekten
Hastayım annem yürekten
Doktor gelsin frekten
Ninni benim yavruma ninni
Ninni benim kuzuma ninni
NİNNİ

Dandini dandini
danalı bebek
Elleri kolları
kınalı bebek
Benim de yavrum
cicili bebek
Uyusun da büyüsün ninni...




Dandini
dandini dastana
Danalar girmiş
bostana
Kov bostancı danayı
Yemesin lahanayı...


Lahanayı yemez
kokunu yer
Benim de kuzum
lokum yer
Uyusun da büyüsün ninni
Tıpış tıpış yürüsün
ninni

ATEM TUTEM MEN SENİ


HOP HOPUN OLSUN OĞLUM
GÜL TOPUN OLSUN OĞLUM
SIRALI KAVAK DİBİNDE
TOYLUĞUN OLSUN OĞLUM


ATEM TUTEM MEN SENİ
ŞEKERE GATEM MEN SENİ
AKŞAM BABEN GELENDE
ÖNÜNE ATEM MEN SENİ


EV SÜPÜRE TOZ EDE
HAMAMA GİDER NAZ EDE
EL AYAĞI KİR İÇİNDE
YIKAMAM DİYE NAZ EDE


ATEM TUTEM MEN SENİ
ŞEKERE GATEM MEN SENİ
AKŞAM BABEN GELENDE
ÖNÜNE ATEM MEN SENİ

ALMA ATDIM


ALMA ATDIM YUVARLANDI
GİTTİ BEŞİĞE DAYANDI
BEBEK UYKUDAN UYANDI

NENNİ OĞUL OĞUL
NENNİ YAVRU YAVRU
NENNİ BEBEK BEBEK
NENNİ YAVRU YAVRU
NENNİ BALIM OY

SANA BEBEK DİYEMEDİM
KALKIP MEME VEREMEDİM
NENNİ OĞUL OĞUL
NENNİ YAVRU YAVRU
NENNİ BEBEK BEBEK
NENNİ BALIM OY

DEVE GELİR KATAR GİDER
ÇAMURLARA BATAR GİDER


YAVRUSUNU ATAR GİDER
NENNİ OĞUL OĞUL
NENNİ YAVRU YAVRU
NENNİ BEBEK BEBEK
NENNİ YAVRU YAVRU
NENNİ BALIM OY

SANA BEBEK DİYEMEDİM
KALKIP MEME VEREMEDİM
NENNİ OĞUL OĞUL
NENNİ YAVRU YAVRU
NENNİ BEBEK BEBEK
NENNİ BALIM O

ÇAMLIBEL'DEN
ÇIKTIM YAYAN


ÇAMLIBEL'DEN ÇIKTIM YAYAN
DAYAN EY DİZLERİM DAYAN
KARDAŞ ATLI BACI YAYAN
NENNİ NENNİ, NENNİ NENNİ
NENNİ NENNİ, NENNİ BEBEK OY


BEBEĞİMİN BEŞİĞİ ÇAMDAN
YUVARLANDI DÜŞTÜ DAMDAN
BEY BABASI GELİR ŞAMDAN
NENNİ NENNİ, NENNİ NENNİ
NENNİ NENNİ, NENNİ BEBEK OY


BEBEĞİMİN BEŞİĞİ BAKIR
YERİNDEN KALKMIYOR AĞIR
BEN SALLARIM TAKIR TAKIR
NENNİ NENNİ, NENNİ NENNİ
NENNİ NENNİ, NENNİ BEBEK OY


Hiç yorum yok: